BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 23, 2009

Sabah

November lepas aku n family wat short trip ke sabah sbb ada sepupu yg kawen kat sana...naik A*r A**a... aku rasa cam dh x mo dah nek A*r A**a ni.... pegi balik flight kiteorg delay 2 jam..ank buah aku yg kecik smpai dh ngamuk2 sbb dh letih menunggu....nmpak gaya lepas ni kene simpan duit lebih la kalu nk pi jln2 nek flight ni..aku lebih rela byr lebih asalkan family atau aku sndiri selesa dlm perjalanan...bukan nye terseksa!!!... Lepas ni bleh la surf kat web M*s plak survey2 harga tiket. tgh ada offer ni....layan la gambar ank buah aku masa kat airport ni ekk...aku rasa org yang kat situ pon bleh tau betapa boring nye kite org masa tu....





0 comments: