BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

ape nak jadi ni....????

ntah ape nak jadi dgn aku.....makin lama makin malas update blog..abis berabuk dh ni..siap bersawang dh.. bukan malas, tp x berkesempatan... ada je keje nya. ni projek terbaru amik upah wat handmade kad kawen... sib baik x byk... nmpak gaya kene pandai aturkan masa. lepas kawen ni, tunggang terbalik dh jadi nya..carca marba... mcm dh x terurus dh gaya nye...hehehehhe... tp x bleh la cam tu kan. kang lari plak laki aku..hahahah.... neway, dh hampir 2 bln try to concieve. nampak gaya blm ada lagi rezeki aku.... mungkin Allah nk bagi aku bersedia btul2 utk ada anak....tp x pe, aku akan terus mencuba...InsyaAllah, ada rezeki aku ni nnt...moga2 doa aku ari2 kat Allah akan dimakbulkan oleh-Nya satu hari nnt....... :)

p/s : jeles tgk anak kawan2 yang sebaya dgn aku...tp apa kan daya...blm ada rezeki..

0 comments: