BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 9, 2010

Doakan aku ekk....

Esok aku dgn tunang aku nk pegi jumpe bapak aku pasal hal wali ni....harap2 mood dia ok la masa tu... last aku jumpa masa nk bertunang last year, dia x izinkan aku, tunang aku, adik n abg ipar aku masuk..ape lagi nk bercerita panjang.so, bole la korang imagine kan sendiri ape yang terjadi..sesiapa yg rapat dgn aku mungkin tahu la masalah aku....Aku berharap Allah s.w.t permudahkan urusan aku esok... aku harap tuhan bagi aku kekuatan utk menempuh segala dugaan yang aku lalui utk membina mahligai impian ni.... dh penat dh rasanye nk meleleh air mata bila teringatkan hal ni... tp aku tawakal dan berserah segalanya kepada-Nya... aku tahu Allah sentiasa bersama dengan aku dan akan cuba kuat kan diri aku ni....Insyaallah....

0 comments: