BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 7, 2010

Hantaran lagi....

Last week ari jumaat aku berjaya berjalan solo masa break rehat tu...memula gi kwsp utk print latest statement aku n tanya cam ne utk permohonan pengeluaran dari akaun aku utk urusan beli umah yang kedua tu...sempat jugak la aku activate kan akaun online aku..so lepas ni x yah susah2 nk gi lagi...cek bila2 masa..di mana jua...cewahhhh...heheh...

anywaaaay.....at the same time aku pon mundar mandir la kat dlm sogo... masuk2 cam biasa la, ramai dengan wanita2 yang ingin menabur 'zakat'..maklum la..masa tu kan baru gaji...smpai dalam...mak oiii...ramai nye. sibuk duk pilih2 baju. kebetulan tu ada sale tuk baju2 pompuan ni....x terkecuali aku yg pada asalnye just nk jalan2, tp tergoda gak le utk menabur 'zakat' sekali.... i manage to get 2 pairs of blouse.... and satu seluar kasual... semua dari SODA Exchange.... slalu nk beli brand ni mmg mahal skit. so tuk 3 mende ni aku abis RM60 jer...uiiii.....very the save uuuu.....heheheh....so mundar mandir lagi kat dlm tu, masuk plak butik BONIA.... pusing punya pusing, nmpk kasut new arrival....alamak..cantik seh kasut ni... memandang aku pon mmg tengah recce kasut tuk wat hantaran, so try la few pairs of pump..sandal..court shoe... at last beli gak le sepasang. tiga ratus lebih ko duit aku terbang.....huhuhuhu....x de plak gamba kasut tu kat web ni...so aku tempek gambar yang seiras je lah ekkk....

sama macam kasut idaman aku yg jenama Guess tu...tp kat depan tu ada buckle kecik jer n the height just 2 1/2" jer...

Lepas tu aku keluar dari sogo tu dok meronda2 kat jalan mesjid india tu...alang2 dh smpai sini, aku teringatkan aku lom beli vale tuk nikah...so jalan2 dpt la vale yang aku nak tu. tawar nyer tawar dapat le RM70...sempat gak aku pi beli tudung yg dh lama mak aku pesan... ape punya anak la kan...mak beria pesan beli tudung sejak bulan lepas...la ni baru beli.. sori mak, anak mu ini sibuk banget dong...enggak ada masa mau jalan2, apa lagi mau nyopping2 gini kok...ekekekek...

Nk stori sket pasal my hubby to be...he really crazy about play station.. thn lepas setiap kali aku ber'sms' dengan dia time malam lepas isyak tu mesti tgh main ps2...mana x nye, asal aku sms tu, lambat bebenau lah me'reply'nyer...  la ni dh kurang skit sbb adik dia dh bawak lari set game tu gi umah sewa dia..elok gak..tp kesian plak, slalu boring je duk umah...maklumla, mak dia kan sakit. takut nnt kelua, x de sapa nk jaga...kot2 nak gi buang ayor, udah x de sapa nk angkat plak...(tu yg membuatkan aku syg kat dia ni.....) kadang2 ada gak kuar mnum dgn kwn2 dia...tp x leh lelama..kua pon lepas mak dia tido....soooo....aku slaku bakal isteri mithali ni, nk beli kan dia menda alah niiii.....

PSP3006.... i hope he will like it...aku akan jadi kan hantaran nnt..seprais la kunun2nye tu..mmg hajat aku nk belikan dia pon....but the price btul2 akan membuatkan poket aku berlubang...huhuhu....tp x pe la..sok lepas kawen dpt la mende tu menghilangkan rasa boring dia kalau aku x de. yela, aku still x dapat nk tukar balik ke putrajaya lagi...so, terpaksa la balik umah on weekend je nnt...kesian my hubby to be tu nnt...huhuhu.... and last week, dia ada bgtau....dia btul2 minat dengan spek yang dipakai dek Ady Putra dalam citer NA-O-MEI.... dalam ati aku, mamat ni layan gak cite2 cam ni plak...yadaa yadaa... bak kata sam dalam Adnan sempit..."walaupun muka ganas, tp dalam ati ada taman..."...ekekekek...jiwang la tu maksudnye...so, back to the spek nye cerita... aku pon nengok la cite tu... dia kata spek tu brand oakley..dia suh surveykan ape model...aku pon survey la.....

*Pic di copy dari laman web oakley yer...

DUCATI OAKLEY JUPITER x silap nama dia....inspirasi dari Nicky Hayden, pelumba motosikal tu...ha, tu gamba dia tgh sign autograph pakai spek tu...bab harga, pehhhhhh...x henggat...spek cam tu je price mahal gilerr... almost RM500++ beb..aku search kat lama web dia, market price is USD120..hmmmm...maybe aku akan mntak tolong 'nek rock' a.k.a online shop nye owner yg dok di US tolong carikan. kalu termasuk kos pos still murah, maybe i will consider to help him buy this thing la....tinggi btul taste mamat ni... aku x tau dia nk beli ke tak...dia kata dia nk beli utk buat hantaran...ade ker.... but mmg ada org buat pon kan....

Tinggal lagi 2 bulan lebih je aku dh nak jadi bini org...and now aku dh feel nervous skit2...asal terpikir pasal kawen or majlis aku, mula la rasa berdebar2... takut pon yer...hmmmm...ada sapa2 yang rasa macam aku rasa x agaknye...ke aku sorang je yang cam ni???? wallahualam......

*nak promote butik nek rock ni...kalu ada sesapa yg teringgin barang2 dari obersi (US) such as coach, lv & lain2 yang mmg sah2 keoriginalan nye...bleh visit blog nek rock yer.....
http://afbutik.blogspot.com/

0 comments: