BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

tawakal ajelah

Baru je balik dari exam utk paper yang aku fail dlm exam yang lepas....pehhhh...boleh tahan gak soklan...jawapan je yg x boleh tahan...ekekkeke.....td aku byk abiskn masa untuk mencari jawapan2 kat dlm buku akta tu. soklan kali ni agak ssh skit aku rasa dari yang sebelum ni..dapat jawap 3 soalan dari 4 soalan yang wajib dijawap...huiii..seram aku beb. harap2 lulus la hendaknye...insyaallah.... aku gi dengan opismate aku td...dia pon cakap dia tawakal gak... saje ckp tu sbb nk menyedapkan ati aku n ati dia gak...heheheh..dia pon ada tanya gak tadi " agak2 kite boleh lulus ke ina???"...aku cakap insyaallah...yelah...yang dijawap td pon lom tentu betul kan.... so masih ada harapan skit la walaupon x bape nk sure. nk cakap lebih2 kang, gagal betul2 padan muka aku kan....buat kat dewan persidangan seri siantan putrajaya.... dekat 400 org yang amik exam td...so dpt la jumpe muka2 yang sama masa amik 1st exam...makna nye depa pon fail jugak gamak nye dulu...hehehehe... well, wish me luck yer...aku x nk keputusan yang flying colours gitu, cukup la aku lulus aje...cukup2 makan pon x pe...janji LULUS!!!

0 comments: