BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 5, 2010

Sunday Morning yang dah basi...



Aku tengok2 gambar yg ada dalam kamera...aku jumpa gambar2 ni. gambar masa aku n ank buah aku lepak kat McD pagi ahad bile aku x ingat. yang pastinya sebelum aku kuar outstation/kursus dua minggu berturut2 tu.. sebelum gi shopping kat pasar minggu, aku bwk diorg ni gi sarapan kat situ dulu...saja je.. lama x blanja budak2 ni mkn lua. kire lama gak x mkn2 dengan diorg.. maklum la, mak ngah dia ni bz bebenau.... so, bia la gamba menceritakan segalanya yek...hehehehhe


kopi panas @ caffein yang menyegarkan mata



hot pancake...sedap



budak yang membuat kecoh masa kat McD



aksi berani mati dari abang..



aksi slow n steady dari abang no.2




make a wish.....



si cenggeng yang ceria...




nikmatnya jelas terasa...


uwaaaaa.....kete idaman aku terlepas sudaaaa.....huhuhuhu


0 comments: