BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 9, 2010

Antik wooo.....

Ha....jangan ingat aku jual barang antik plak yer...ni kes pasal siang td kat opis. dlm bilik aku dua2 jam dinding dh kojol x der bateri. kalu nk ikutkan since aku pindah masuk dlm bilik pon mmg dah kojol dua2... dulu mmg aku nk tukar baterinya, tp bile tgk dlm stok stationery x der bateri terus la lupa smpai la ni nk tukar. so td bile ada staff tu nk naik atas amik stok, aku pon pesan le bateri...bile dpt, dengan semangatnye aku memanjat almari tu amik turun jam tu...terperanjat gak le nengok ape yg tertampal kat blkg jam tu. mula2 lagi aku tengok jam ni lain mcm skit sbb mmg oldskool abes...rasanye dkt market x de patern cam tu kot....berat pon ye gak jam ni. blkg nye ditutup dgn softboard..mau x berat...so jom layan ape aku nmpak.....




tengok tu..."TANGGAL TOEKAR BATERI" tergelak sorg2 aku membacanye....baiknye ejaan dia kan...and part paling best, tarikh jam tu dibeli.... thn 1974 tu beb!!... panjang umo jam ni kan...bleh bergerak lagi plak tu...heheheh

0 comments: