BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 25, 2010

Pesta Buku Antarabangsa.....

19hb 3 2010 lepas aku gi pesta buku antarabangsa kat PWTC masa break rehat smyg jumaat.... penat kaki meronda kat dalam tu walaupun ada kat sana lebih kurang 2 jam je. sbb jarak antara dewan tu agak jauh...tu pon smpat menyinggah 3 dewan dari 5 dewan yg ada masa pesta tu. agak gila jugak la nengok buku2 yang dijual pada harga promosi tu...sib baik aku bwk duit skit je, kalau bwk lebih mau abis duit aku weh... tu pon beli buku2 yang aku rasa berguna utk aku dlm proses menyiapkan diri utk jadi mak dara ni... tp adalah aku rembat novel n majalah utk bacaan biasa. thank to ira sbb sudi teman kan aku ek..hutang ko RM10 nnt aku byr ekk...ekekekek...siap berhutang plak tu...sabo je lah..duit x cukup maa...siap gune kad kredit lagi tu..aihhhh...dasat gak penangan pesta buku. pastu aku ada gak beli poster tuk budak2 5 keping nk bg ank sedara aku... ada sifir, ABC... rugi la kepadapeminat buku yang x pegi pesta buku ni...walaupun aku pegi masa tgh hari waktu sembahyang jumaat, tetap ramai gak yang datang. kalu ari sabtu tu x tau le cam ne.... ni la buku2 hasil tangkapan aku masa kat pesta buku....aku snap gamba gune hp sambil lalu je..hasil nye byk le gamba yg x clear. syok sgt membelek buku...

Dkt booth karangkraf...actually bukan booth la..dewan..satu dewan tu semua karangkraf je

antara buku-buku yang ada....

antara buku-buku yang aku 'berjaya' beli hari tu...mesti korang gelak je tengok kan...poyo btul aku ni...heheheheh





bila agaknya aku boleh habis baca buku-buku ni ek..huhuhuhuh....caiyok..caiyok..

0 comments: