BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 23, 2010

Baju Nikah...

Tengah ari td masa lunch aku kua jap pegi tempah baju nikah....atas bantuan kak som opismate aku, dpt gak aku tempah kat tailor yg bese diorg tempah baju. diorg kata elyna's tailor ni biasa gak wat tempahan tuk baju nikah kawen seme...aku harap sume ok la nnt.... td pon masa bincang2 dgn amoi ni, nmpk gaya cam expert gak le wat baju2 tuk org melayu ni...siap sugget fashion2 yg sesuai tuk aku... kos tempah baju nikah td dlm RM300. tu pon dia ckp lebih sbb nnt lace aku tu ada yg terpaksa buat sulam skit kat bahagian depan. so dia kira skali la tu gamaknye....aku letak deposit skit as confirmation lah...bln 5 ni siap.. so, sempat lagi la kalu aku nk mengecik kan size badan ku ini...ekekekekek.....susah betul nk kuruskan badan ni... kalu nk naikkan tu kejap je...eiiii...kadang2 naik fedup gak aku dibuatnya sbb macam2 cara aku dh try tp cam tu gak. kalu turun pon cinonet je...tp yela, dh aku mmg spesis aku cam ni..so terpaksa la terima dengan hati yg terbuka ye tak. kenelah sabar..mungkin ada hikmah yg Allah nk bg kat aku, kite mana tau ye tak....tp aku tetap teruskan diet n senaman mcm biasa sbb utk mentenkan kesihatan aku...alhamdulillah la...x naik2 berat aku stakat ni...tu pon dh cukup bagus tuk aku... :)

Latest pic of me..maap ye kalau kabur..kang ada yg muntah plak..ekekekek

0 comments: