BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010

Cake!!!!

ari ni nk share skit gambo2 kek idaman yg aku nk buat masa wedding aku nnt.. uii..lawa2 la design kek skrg..dh x mcm dulu.... skrg ni mcm2 pilihan ade... nk guna cream ka, fondant kan so on... masa bertunang aku dah try fondant...agak tidak mendapat sambutan dari sedara mara aku kerana manis agaknye...tp kek kat dlm tu mmg sedap... choc moist nye kek kan..mau x sedap... so kali ni aku kekal kan choc moist tu gak, cuma kali ni guna fresh cream.....lebih sedap n tak muak la pada aku......

aku ske kek2 yg ada kat sini... cantik2. masa wedding nnt mmg nk wat kek cam ni... sib baik la akak ni jauh dari umh aku...kalu x sure aku dh tmpat.. kek2 dia mmg cantik2 gile la.... so aku survey yg dekat2 dgn umah aku je.. kebetulan ada design yg seakan2 macam ni...so ok la tu... kos utk 3 tier kek tu dlm RM180 termasuk sewa dulang/tier 3 tingkat tu... tu murah sbb aku guna fresh roses yg aku beli sndiri nnt...

cake @ RM180 + fresh flower @ RM45 = RM225....

my cakes going to be like this....the different cuma la dkt shape je.. mine is round shape cake... :)... and aku akan guna tier yg bersilang2 tu...lawa skit nnt..heheheh.. total berat dkt 4 kg gak le... so ramai yg leh makan.. so after this aku nk share ape sebenier yg aku nk bg dkt guest yg sudi memeriahkan majlis aku nnt sama2 dengan kos2 yang terlibat... mana tau leh jadik panduan kat sesapa yg nk kawen yg drop by kat sini.... tu pon kalau ada la kan...heheheh

0 comments: