BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 21, 2010

Super Duper BUSY.....

salam...lama gak x jenguk open diari aku ni..... tuan tanah kedaung ni agak sibuk uruskan hal kawen....:) laptop yang rosak pon x settle2 lagi.. rindu gak my laling tu...ape cerita dia kat sepital tu yer.. ekceli, byk mende nk share kat sini. tp apa kan daya, gambar semua dh masuk dlm my laling tu. harap2 gambar2 tu still ada la kat dlm tu. kalau x, mau meraung aku.... neway... aku start bercuti next week... masih dlm proses rayuan dgn bos utk cuti awal. harap2 dpt le... mak aku suh aku cuti awal skit.. sebenier tu x de sapa nak packing2...hantaran x de sapa nk tolong buat..KATANYE.... maklum la, ank dara yg last nk kawen, so sume nk kene aku gak yg buat... kakak aku kata lepas ni dh x bleh nk dera sangat sebab dh jadik bini org...hehehe

Proses menghitung hari pon dh mula..kalau tambah tolak bahagi, lagi 12 hari je aku akan bertukar gelaran..lepas ni staf n kawan2 kat opis dh x bleh panggil aku cik ina, upgrade jadik pn ina...wakakakak...musti lawak nnt... aku x kira, aku nk gak kekalkan title 'cik' tu... bole ke? heheheeh... so, memandangkan aku didalam fasa2 terakhir utk menjadi isteri org, mngkin aku x dapat la nk update open diari ni dlm tempoh masa 12 hari ni... tp kalau laptop ok, mgkin akan di pertimbangkan...ala, lg pon ada ke org nk baca ape yg aku bebelkan ni.... mungkinkah aku je yg syok sndiri..wehehehe...  ingat lepas ni nk share tip2 pasal hantaran la. mntak2 la my laling kuar sepital dis week....miss u laling.... i alone without u...huhuhuhuu

0 comments: