BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

i'm yours...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

berapa lama lagi nk celebrate nih...:P

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 7, 2010

Uwwaaaaaa....Laptop rosakkkkk!!!!!!

warghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....aku tension. laptop aku rosak.... geram bercampur kecewa. sedang enak2 aku mengedit gambo housemate ku yg kawen ari tu, tetiba laptopku terpadam dengan sendirinya disusuli dengan bau yang amat melemahkan kepala lutut ku ini.... hati ku mula merasa tidak tentu arah, x keruan org bandar kata... apakah bau ini menandakan laptop ku....????? oh tidakkkkkkk.....laptop ku ini akan menyambut harijadinya dengan aku lagi beberapa hari saja...kenapa kau buat begini sayang... huhuhuhhu....aku try bape kali tuk on kan dia...pon x bole gak...cuma dok bagi isyarat lampu je menandakan ada something wrong somewhere... ari sabtu adikku tolong bawak laptop ku itu ke hospital yang sepatutnya.. setelah dibukan n di x-ray, maka sah lah graphic card aku telah terbakar.. dn kire nasib baik gak le sbb ianya melibatkan satu chip yg aku.x.tau.ape.ke.nama yang terbakar..tp nk dapatkan chip tu kene tunggu lagi 10 ari....wawawawa....kesimpulan nya, jangan main internet n wat keje smpai sehari suntuk tanpa memikirkan kepanasan dan kelethan laptop anda. rehat2 kan lah laptop anda itu...x pon kasik pasang itu fan kicik kat bwh laptop supaya laptop anda akan berasa sejuk n tidak merajukkk!!!

kepada biah, i'm sorry dear...akak x dpt nk edit gambo ye syg..tunggu la my laling itu balik dari sepital...huhuhu... sambil2 tu survey skali utk beli new laling jika bajet mengizinkan.... hmmmm.....hp ka? epal ka? i pad ka?.acer ka?..kwang..kwang..kwang

0 comments: